reklama

Akvárium na okně

Délka 60 cm, šířka 20 cm, vysoké 13 cm. Západní okno, bez filtrace, jen denní světlo. Z rostlin dominují papyrus (cyperus) a ceratophyllum.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
1

Cyperus (papyrus) jsem pěstoval v půllitrové sklenici asi dva roky. Z rostlin dominuje ceratophyllum, které na stejném okně "fungovalo" v elementce 20x20x20 s krevetkami (až po "vylití" elementky do tohoto "akvária" jsem zjistil, kolik krevetek tam vlastně žilo). Vpravo je pár výhonků raphidophory, strčil jsem tam hemigraphis a uvidím, jak se mu bude líbit slunce.

2

Původní papyrus byl jeden ustřižený výhonek, který jsem si přinesl z květinářství.

3

Vypadá to široké, ale je to jen 20 cm.

4

Půllitrová sklenice byla tak přecpána kořeny papyru, že jsem ji musel rozbít kladivem. Toto jsou nové výhonky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
5

Ceratophyllum - pohled přes hladinu.

6

Obyvateli je několik kusů potěru gupek a asi dvacet úplně obyčejných krevetek.

7

Výhonek raphidophory. V akvaristikách se prodává jako vodní rostlina, což je chyba. Je to ve skutečnosti druh epipremna (lidově "scindapsusu"). Potřebuje růst z vody, ale pod vodou nevydrží.

8

Krevetka.

9

Fotosyntéza - bublinky kyslíku, které uvolňuje ceratophyllum.

10
10 

Na to, jak je to mrňavé, je značně fotogenické.

Při zakládání akvária před dvěma týdny jsem dodržel své vlastní zásady, které popisuji ve svém blogu "Akvárium snadno a rychle ". Moje stránka na akva.sk .

Aktualizováno 15. 7. 2008: Fotografie z dnešního dne

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Dnešní stav
Dnešní stav 



Aktuální fotografie z 27. 7. 2010:

Obrázok blogu
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 655x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu