reklama

Pomazánka z avokáda

Jednoduchá, rychlá, mojí ženou oblíbená. Vlastní recept.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (82)
Obrázok blogu

Základní suroviny: jedno avokádo, česnek, špetka soli, trocha čerstvě pomletého pepře.

Obrázok blogu

Slupku avokáda "vyčistíme" co nejdůkladněji, právě to zelené těsně u slupky je nejaromatičtější.

Obrázok blogu

Posolíme, přidáme koření.

Obrázok blogu

Rozmačkáme česnek. A pak, jak se říká v jedné slavné pohádce: "patlama, patlama".

Obrázok blogu

Výsledek. Nevadí, když nerozmačkáme všechny kousky.

Obrázok blogu

Výsledek na chlebu (který přestal existovat dřív, než se natáhly fotky do počítače).

Jediným omezením této pomazánky je, že nikdy dopředu nevím, jestli seženu dobré avokádo. Zásadně nekupuji tvrdé kusy - musím cítit, že už jsou měkké nebo začínají měknout (tvrdé kusy často nedozrají, zůstanou tvrdé a skončí v koši).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do pomazánky se dá doplnit ledacos. Nastrouhaný sýr nebo nastrouhaný petržel nebo velmi najemno nakrájený salát (ředkvičky, čekanka) nebo najemno nakrájená osmahnutá slanina. V minulosti jsem řešil problém, co s avokádem - je velmi syté, jako máslo, funguje spíš jako zelenina než ovoce. Až jednou mě napadlo udělat z něj pomazánku. Nevědomky jsem si uplet bič - od té doby ji ode mne rodina vyžaduje.

Dobrou chuť!

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu