reklama

Sumíček už asi moc dlouho nevydrží

Plave těsně pod hladinou. Nikdy předtím to tak často nedělal. Je značně vyhublý. Není nemocný. Je jen starý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Sumíček indický (Mystus vittalus) pochází z jihovýchodní Asie. Plachá ryba. Většinu času se shovává, vyleze jen na žrádlo. Lekavá. Naše akvaristiky ji nabízí často.

Můj sumíček byl na začátku stejně plachý, jak sumíčci mají být. Poslední roky byl uvolněnější a dokázal se krmit i za světla. Je to má nejstarší ryba. Je starší než Zuzka, které bude v marci jedenáct. Odhaduji, že jsem ho koupil někdy v roce 1995. Přežil pět stěhování akvária (nosil jsem své akvárium z firmy do firmy), přežil upgrade ze stolitrového na dvěstěpadesátilitrové před dvěma lety. Žral všechno. Nikdy mi žádná ryba tak dlouho nevydržela. Na žádnou rybu jsem nikdy nebyl tak hrdý.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ostatní sumci v akváriu jsou vykrmení a v dobré kondici. Doopravdy to tedy bude tím, že už je starý. Je mi ho líto, na druhé straně jsem rád, že jsem se o něj dokázal starat tak dlouho.

Fotky dnes.

21. 2. 2009: Dnes mi bohoužel uhynul.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu