reklama

Hurá! Mohu volit bez trvalého pobytu!

Řešil jsem problém. Jsem občan SR, mám slovenský cestovní pas, nemám však na Slovensku trvalý pobyt a nikdy jsem neměl. Chci volit v prezidentských volbách, ale voličský průkaz mi nemá kdo vystavit. Co mám dělat? Na webu Úradu vlády jsem našel číslo, z něj mi dali kontakt na sekretariát Lívie Škultétyové, řiditelky odboru voleb a zapisovatelky Ústrednej volebnej komisie. Telefon mi zvedla paní Škultétyová. Dozvěděl jsem se, že se v mém případě stačí dostavit v den voleb do jakékoli volební místnosti se slovenským cestovním pasem. Okrsková volební komise mě zapíše do seznamu oprávněných voličů a mohu volit. Záznam o tom, že jsem volil, zapíší do mého slovenského cestovního pasu. Platí to pro občany SR, kteří nemají trvalý pobyt na Slovensku. Příjemně mě překvapilo, že je to tak snadné. Píšu to sem pro všechny, kdo jsou ve stejné situaci, jako já. P.S. Přestože jsem telefonoval "pouze" jako obyčejný volič, byla paní Škultétyová velmi slušná a ochotná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu