reklama

Jiří Ščobák: Zelená kulička

Někdy v roce 1964 organizovaly Lidové noviny žurnalistický kurz. Na jeho konci se absoluventi prezentovali jedním výtvorem. Některé pak v Lidových novinách zveřejnili. Toto byl jeden z nich:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu


Upřímně. Kdyby to někdo zveřejnil dnes, podrobil bych text mírné kritice za určitou nepřirozenost a divný konec se snahou o uměleckost. Ale tehdy byla jiná doba. A člověk, který to psal byl, podstatně mladší, než já dnes.

Pro mě je tento novinový ústřižek zajímavý tím, že popisuje, jak se seznámili moji rodiče. Ano, táta si to trochu modifikoval. Nebylo to na podzim, ale na jaře. Máma si žádnou kuličku nevybavuje. Ale fakt se potkali na novinářském kurzu, fakt byli na Vyšehradu a fakt má máma oči barvy vyloupnutého kaštanu. A když před pár lety vyhrabala tenhle zašedlý kus papíru s ilustrační fotografií o ničem, spontánně mě napadlo, že vím, po kom jsem (konec konců i já popsal seznámení se svojí ženou na blogu). Kdyby žil táta dnes, jsem si docela jistý, že by blogoval :).

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu