reklama

Kiska je blázen a já mu věřím

Manželka Andreja Kisku si jeho kandidaturu nepřála. Věděla, že ho málo uvidí doma. Věděla že pokud mu to vyjde, bude na ní tlak, aby ho občas jako prezidenta doprovázela a věnovala se méně dětem. Přesto mu to nedokázala rozmluvit. Mít doma takovéhoto chlapa musí být na zabití. Navíc, když vyhlásí, že prezidentský plat rozdá a bydlení si zaplatí ze svého. Nestačí mu, co dělal v charitě a musí svoji práci zefektivnit na vyšší level. Hrozné!Když jsem na týždni sledoval rozhovor s Kiskou, cítil jsem upřímnost. A to není pochlebování. Kiska prostě to, co dělá a jak jedná, myslí upřímně. Stejně jako pracoval šest let zadarmo pre Dobrého anjela, je připraven pro Slovensko pět let zadarmo pracovat jako prezident. Věřím tomu.Razím teorii, že o člověku vypovídají jeho děti. Podívejme se na dceru Andreja Kisku (syn se příliš do kamer neprojevoval). Pokud pomineme vzhled a zaměříme se na komunikaci a vystupování, tak je na člověka jejího věku velmi dobrá. Přirozená. Je hrdá na svého otce a věříme jí, že ví proč. Je o třídu jinde, než dcera Miloše Zemana. Kdo dokáže ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

... takto vychovat své děti a dosáhnout, aby na něj byly takto hrdé, nemůže být špatný člověk. Na rozdíl od ženy s malými dětmi, která, pokud její manžel začne "blbnout" s filantropickými ideami, pravděpodobně nezareaguje pozitivně, ač by byla sebelépe zajištěna (za předpokladu, že ho chce jako manžela a otce) - pro dospívající nebo dospělé děti je takovýto otec něco úžasného.
Andrej Kiska je dobrý člověk, je schopný člověk (v roce 2006 byl manažerem roka), má cíl a nenechá sebou zametat. Věřím, že i přes chyby, které udělá (každý, kdo něco buduje, dělá chyby - snaha se chybám vyhnout, je cestou do pekla), bude s odstupem času hodnocen jako velmi dobrý prezident. Soucítím s jeho ženou a malými dětmi, jejichž život několik dalších let pravděpodobně nebude normální, nicméně pro Slovensko je člověk s uvažováním Andreja Kisku super. Vím, že potrvá možná i deset let, než si budu moci ověřit, zda mám v tuto chvíli pravdu, ale nemohu si pomoci. Myslím, že vím, jaký je. Vím, že mu věřím. A držím palce.

Poznámka:
Minulý týden oznámil Róbert F*co na jedné tiskovce záměr "povýšiť úlohu hlavy štátu nad predsedu vlády". Jsem upřímně zvědav, zda ho zrealizuje :).

Nový prezident Slovenské republiky na Wikipedii [/content>

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu