reklama

Fotogalerie na blogu zatím nefungují

Protože nový systém umožňuje vložit do blogu galerii obrázků, rozhodl jsem se ho otestovat a současně vyvětrat obrázky z dovolené na jihu Švédska. Resumé 1 - zatím to nefunguje ideálně. Po každé opravě v článku galerie zmizí :(. Resumé 2 - v tuto chvíli se fotogalerie (v podobě ikonek i v podobě fotografií) vůbec nedá uložit (ukládal jsem 11x). Zatím ji ignorujte. V tuto chvíli nekvalitní (nedotažená) práce ze strany programátorů.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Můj pocit z nasazování obrázků do fotogalerie:

+ 1) Bylo možné uložit všechny obrázky najednou, nemusel se ukládat obrázek jeden po druhém. 2) Pokud jsou obrázky nahraté v systému, nemusím je do galerie odklikávat jeden po druhém, ale mohu naťukat klidně i všechny najednou v pořadí, v jakém chci, aby se zobrazily (což ale nemusí člověk bez prostorové paměti zvládnout). 3) Obrázky se dají přesouvat kurzorem.

- 1) Každý obrázek je třeba pojmenovat a uložit jméno autora obrázku.2) Uložením obrázků z počítače se obrázky nezobrazily v galerii automaticky, ale bylo třeba každý samostatně uložit. 3) Proboha, proč musí být popisek k obrázku vpravo nahoře a nemůže být pod obrázkem? 4) Obrázky se nezobrazují v galerii v pořadí, v jakém byly odklikány.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Také mi vadí, že aktuálně v textu neexistuje možnost dát nový řádek bez toho, aby se přitom nevytvořila velká meziřádková mezera.

A co je nejbrutálnější - udělám článek, vytvořím galerii, zveřejním článek, chci opravit něco v textu, udělám opravu, uložím - a galerie je pryč! Ukládal jsem ji 11x!!! I když v rámci jednoho uložení nejprve vytvořím galerii, neuložím a pak ještě udělám opravy v textu - galerie se stejně nezobrazí!!!

Resumé - počkejme, až tým programátorů vychytá mouchy. V tuto chvíli je to nekvalitní práce.

P.S. Toto byl původně blog o fotografiích s pár poznámkami k funkčnosti systému. Jenže systém nefunguje a fotogalerie se zveřejnit nedá. Tak jsem změnil i nadpis.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu