reklama

Úkol: Udržet F*ca v současném stavu, až do roku 2016

Zrovna včera jsem přemýšlel nad tím, že by mohlo být ve f*cově zájmu mít předčasné parlamentní volby a ejhle - dnes nadhodil cosi o demisi v júni 2015. Nejásejme a neotevírejme šampaňské. Nemusí to být dobré.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Jedna věc je - chtít zbavit se F*ca co nejdříve. Druhá - jestli je pravice připravena na parlamentní volby. Není. Jsem nepolepšitelný idealista, takže stále doufám, že podobně, jako Kiska "vstal z ničeho", objeví se zde pravicová strana schopná logicky argumentovat, s programem, s myšlenkou a se slušnými, ale současně vůči politickému boji odolnými zástupci. Problém je, že takový nový hráč potřebuje ideálně rok, aby se veřejnosti představil.

Čím více se F*covi povede parlamentní volby uspíšit, tím lépe pro něj. Čas hraje proti němu. Pohled veřejnosti na Smer nemá tendenci se měnit k lepšímu - spíš naopak. Čím déle budou vytahovány problémy a kauzy, tím hůře pro Smer. Nenechme ho tento čas zkrátit.

 

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 655x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu