reklama

Podporovatelům referenda: Nebuďte jako malé děti, prosím

Realita: Referendum ukázalo, že nejste tak silní, jak jste si mysleli. Když jsem po prezidentskych volbách před rokem napsal, že F*co pral do Kisky vším, co měl po ruce, po ruce měl všechno, co bylo na Slovensku a nestačilo to, dnes platí to samé o vás. Ano, televize vám nezveřejnily spot, ale všechna média se tomu věnovala tolik, že publicita referenda byla podle mého názoru větší, než kdyby spoty proběhly. Čtvrtina až polovina blogů nebyla v určitém čase o ničem jiném. Lidé se doslova hádali ve statusech na FB. Pokud víte o kostele, ve kterém se o referendu nehovořilo, napište. Všichni věděli, že referendum je. A nestačilo to. Nedovedu si představit, že byste provedli ještě větší mobilizaci a vy asi také ne. Což je na tom to blbé. Vy to víte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (159)

Nejde o to uznat si "prohrál jsem". Jde o akceptování "větší sílu nemám". Toto je realita. V prvních ohlasech mi ze strany některých příznivců referenda (čest výjimkám) překvapuje vysoká úroveň uraženosti a lhaní si do kapsy. Už v kampani jsem si říkal, že je demagogická, ale toto mě připadne být doslova brutální. V tuto chvíli někteří jedinci předvádí "demaskování se". Kdyby takto jednali před referendem, byla by účast možná ještě menší.

Už v kapani mě ale u mnohých příznivců referenda překvapovala zvýšená míra citlivosti vůči kritice, zvýšená míra urážlivosti a absolutní neochoty pohnout se ze svého názoru. Dospělí lidé. Kdyby takto jednaly mé šestileté dcery, chápal bych to.Takto jsem poněkud smutný a i přes celkový výsledek, ukazující, že drtivá většina populace nepovažuje homosexuály za takový problém, aby kvůli nim vyrazila na referendum, si říkám, že pro budoucí pohodu na Slovensku je důležité, abyste se sebou něco udělali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Není to jen o dialogu s někým. Možná, že jste málo cestovali a málo víte o světě. Možná, že nejste spokojeni se svým životem - s tím, kde žijete, jak žijete a s kým žijete. Toto za vás nikdo neudělá. Musíte se pohnout sami.


"Moudrý člověk hledá chyby v sobě, nerozumný člověk chyby v druhém."
Konfucius, 6. nebo 5. století před Kr.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 656x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu