reklama

Téměř (nebo úplně) originální hanami

Hanami je japonský svátek kvetoucích slivoní (slivoně, třešně, švestky, sakury, atd.). Předešlé čtyři roky jsem vždy fotil slivoně nebo sakury v Bratislavě. Letos jsem měl smůlu i štěstí. Štěstí, že jsem na velikonoční neděli potkal kvetoucí slivoň japonskou. Smůlu, že se mi vybila baterie fotoaparátu, musel jsem použít nikterak kvalitní mobil a získal jen několik slušných záběrů. Tak jsem se zeptal několika přátel na FB, žijících v Japonsku a letos fotících hanami, zda mohu do blogu přidat jejich fotky. Souhlasili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nejprve moje tvorba: Slivoň japonská (Prunus mume), kultivar Beni-chidori. Roste v japonské zahradě botanické zahrady v pražské Tróji.

Obrázok blogu

Kultivar se vyznačuje zářivě červenými květy.

Obrázok blogu

Rozkvétá velmi časně - už koncem februára.

Obrázok blogu

Následující obrázek: Skutečné hanami z Japonska (autor: Osamu Miyabe, 31. 3. 2015, Tokyo).

Obrázok blogu

Japonsko, pravděpodobně prefektura Ibaraki (autorka: Xiaoyin Wang - Číňanka žijící v Japonsku, 5. 4. 2015). Tuto řeku fotí docela často :).

Obrázok blogu

Sakury nad řekou Meguro v Tokyu (Kiyoshi Kikuchi, 31. 3. 2015).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

A takto to vypadá v japonských parcích touto dobou (Shaney Crafword - Kanaďanka žijící v Japonsku, 28. 3. 2015, Adachi-ku, Tokyo).

Obrázok blogu

Moje staré blogy na toto téma jsou tady.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 446x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu