reklama

Vážený pane Urban! (otevřený dopis Dopravnému podniku Bratislava)

Dnes jsem cestoval trolejbusem 207, vyjíždějícím ve 14:21 ze zastávky Zimný štadión. Na Kollárovom námestí nastoupil jeden člověk s kočárkem špatnými dveřmi a řidič ho vyhodil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

Trolejbus se rozjel, já chvíli přemýšlel a na další zastávce plácl řidiči do dveří a zdělil mu, co si myslím. Choval jsem se k němu stejně, jako on se choval k tomu člověku.

Upřímně nepovažuji za šťastné, že se tento Váš řidič snažil takto "vychovávat" cestujícího. Ano, když jsem já vozil Bratislavou v kočárku naše dcery, byl jsem docela vzorný cestující, signalizoval řidiči a vybíral správné dveře. Nikdy nás nikdo nevyhodil, vždy nám dovolili nastoupit. Pokud dotyčný člověk nesignalizoval (nevím) a nastoupil špatnými dveřmi (vím), dost možná na to existuje vysvětlení. Mohl být nezkušený s ježděním s kočárkem. Nemusel být z Bratislavy. Mohlo ho zmást, že nové trolejbusy mají prostor pro kočárek jinde, než staré. Každopádně se nedomnívám, že je slušné vychovávat cestujícího s kočárkem za špatné nastoupení definitivním vyhozením z trolejbusu. Úplně by stačilo ho vyhodit z místa kde byl a nechat nastoupit správnými dveřmi na správné místo.

Nevím jestli máte děti a pokud ano, tak jak jsou staré. Ale pokud náhodou máte potomka v kočárkovém věku, zkuste se zamaskovat jako obyčejný cestující a vyzkoušejte, co Vaši řidiči udělají, když nastoupíte špatnými dveřmi. Zkuste si nechat se vyhodit a následně s dítětem čekat na zastávce na další trolejbus. Podle mého názoru by k lidem s malými dětmi neměli být ohleduplní pouze spolucestující.

Vašemu řidiči jsem řekl, že mohl dotyčného nechat nastoupit správnými dveřmi, ale nebral to. Uvedl, že už v trolejbuse jeden kočárek byl. To pro změnu neberu já. Náhodou jsem nad tím druhým kočárkem seděl. Nebyl nijak velký, druhý by se vešel, místo bylo a obecně byl trolejbus značně prázdný. Řidič může přepravu druhého kočárku povolit (mnohokrát jsem sám vezl náš kočárek vedle jiných)

Doopravdy si nemyslím, že je ideální vychovávat lidi tak, že je budete natvrdo vyhazovat. Kdyby Váš řidič nechal dotyčného nastoupit správnými dveřmi, neřeknu ani ň. Takto jsem se nezdržel a způsobil Vašemu řidiči podobný stres, jaký on způsobil člověku s kočárkem. Domnívám se, že si ho zasloužil.

Oslovuji Vás, protože Vaše řidiče "vychováváte" pro změnu Vy a je ve vaší moci s tímto něco udělat.

S pozdravem

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu