reklama
Jiří Ščobák

Prémiový bloger

Jiří Ščobák

  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Články z rubriky Filatelie

Filatelie: Republica Nyassa

Jiří Ščobák

Filatelie: Republica Nyassa

Vpodstatě nezáživný blog o několika známkách. Zajímavé pouze je, že tato země už dnes neexistuje. Poštovní známky s názvem (přetiskem) Nyassa, později s přetiskem Republica se používaly od roku 1898 na území dnešního severního Mozambiku (hlavní město Vila Cabral), poté, co ho Portugalsko v roce 1897 pronajalo soukromé Njaské společnosti. Koncese skončila v roce 1929 a oblast připadla opět Portugalsku.

  • 30. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 835x
  • 7
Kolibříci z Brazílie

Jiří Ščobák

Kolibříci z Brazílie

Vybráno z mých oblíbených poštovních známek. Konkrétně ze sérií, které jsem v roce 1996 koupil v Rio de Janeiru v Brazílii:

  • 25. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 843x
  • 8
Poštovní známky - Izrael

Jiří Ščobák

Poštovní známky - Izrael

Sbírám poštovní známky. A pokud to jde, vždy se snažím z cest nějaké dovézt. Předloni jsem na poště v izraelském městě Acre koupil kompletní emisi Izraele z let 2002 a 2003 (samotná koupě byla atypická - měli poslední dva vystavené kusy a přes okénko mi podali klíč, abych si sám odemkl vitrínu a známky si podal). Byly to jediné známky, které jsem v Izraeli nalezl. Dovolte mi, představit Vám, několik pro mě nejzajímavějších exemplářů.

  • 6. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 781x
  • 3
reklama

Najčítanejšie blogy za posledný mesiac

reklama
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu