reklama
Jiří Ščobák

Prémiový bloger

Jiří Ščobák

  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Články z rubriky Súkromné

Jak jsem vrazil kamarádovi facku

Jiří Ščobák

Jak jsem vrazil kamarádovi facku

Základy nenávisti jsou v pocitu, že jsme lepší. Neměli bychom mlčet, když takové myšlení potkáme.

  • 25. okt 2022
  • Páči sa: 13x
  • Prečítané: 545x
  • 0
Velmi se mi líbí tato píseň ...

Jiří Ščobák

Velmi se mi líbí tato píseň ...

... videoklip ...

  • 3. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 969x
  • 4
Táňo, Igore, tady máte ...

Jiří Ščobák

Táňo, Igore, tady máte ...

... toho vašeho dnešního oslavence :).

  • 22. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 872x
  • 0
Sakra!

Jiří Ščobák

Sakra!

Dnes jsme měli smůlu! Poslední sekundy jsem skákal před televizí a řval, ať vystřelíme na branku! Když jsme prohráli, otevřel jsem si na chvíli okno a vypnul televizi. Kdo jste se dívali ČR:Turecko, víte, o čem mluvím :(.

  • 15. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 724x
  • 0
Original Music ... SQUARE DANCE

Jiří Ščobák

Original Music ... SQUARE DANCE

Toto je hudební příloha k článku Jak používat originální hudbu pro hoedown pro Callers Info a ECTA Notes. This is an audio-appendix of the How to Call a Hoe-Down with Original Music for Callers Info and ECTA Notes.

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 465x
  • 0
reklama

Najčítanejšie blogy za posledný mesiac

reklama
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu