reklama

Tipujte: Kolik lidí se přiznalo?

Od novembra 2007 jsem organizoval jednu anketu. V rámci ankety nesměli organizovat hlasování zaměstnanci společností, kterých se hlasování týkalo. Vše bylo v pořádku až do čtvrtka 13. decembra. To období byla okurková sezóna - chodilo průměrně 6 hlasů denně, neběžela mi žádná kampaň na hlasování, odjížděl jsem na dovolenou a hodlal se vrátit po svátcích. Po šestnácté hodině jsem klikl na administrátorský web hlasování, abych zjistil denní stav a vytřeštil oči. Padesátpět nových hlasů! Skvělé! Bližší pohled však odhalil, že padesát z těchto padesátipěti jsou hlasy za jeden produkt jedné a té samé společnosti a že osm z hlasujících jsou (podle mailů) zaměstnanci této společnosti. Přitom za dotyčný produkt do toho dne hlasovali z 996 hlasujících pouze 4 (ČTYŘI!) lidé!! Proto jsem poslal padesát velmi nepříjemných mailů s nadpisem Identifikujte se, ve kterých jsem vysvětlil, že organizované hlasování subjektů, kterých se hlasování týká, je zakázané (je to i na webu ). Že toto JE organizované hlasování a že žádám vysvětlení. Že pokud ho nedostanu, oznámím to vedení společnosti, v extrémním případě společnost vyloučím z hlasování a případ zveřejním na webu. Že jsem ve stadiu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu