reklama

Poslední den výstavy o Tutanchamónovi

Zítra je poslední den, ve kterém je ve Vídni otevřena výstava Tutanchamón a svět faraónů. Byli jsme dnes a musím potvrdit, že stojí za to (moje desetiletá Zuzka po příjezdu do Bratislavy poděkovala, že jsem ji tam vzal). Takže pokud jste z Blavy a okolí a nemáte zítra co dělat, skuste vyrazit do Vídně. O vystavě jsem se dozvěděl díky blogu Anny Moravčíkové Zlaté sandále faraóna Tutanchamóna (klikněte na link , výstavu popsala velmi dobře, je zbytečné, abych se rozepisoval já). Přímý link na web výstavy je zde . Doporučujeme: Vyrazit už dopoledne. My jsme přišli k pokladnám o půl druhé a dostali informaci, že nejbližší lístek nám můžou prodat na půl čtvrtou (přestože jsme je doslova ukecali aby nás pustili hned, nepodaří se to každému). Výstava by měla být otevřena do 20:00.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 655x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu