reklama

Jaký je rozdíl mezi ovcí a kozou? (AKTUALIZOVANÉ)

Na první pohled jednoduchá otázka. Každý přece pozná ovci od kozy. Jenže na druhý pohled to tak snadné není. Co vlastně kozy od ovcí odlišuje? Dopředu upozorňuji, že ovce a kozy mají společné předky a rozdíly nejsou velké (drobný rozdíl je, že kozy nemají oční žlázy - například). Dokonce existují živočichové, jako je například bharal (na obrázku), kteří mají některé znaky ovcí a některé koz a biologové se dodnes nedohodli, čemu jsou vlastně blíž. Přesto se rozdíl mezi ovcí a kozou definovat dá. Jak? Bonus: Už jsem byl v minulosti víckrát překvapen, jak rychle a správně dokáží někteří lidé reagovat. Takže doplňující otázka: Kam patří kamzík? Kterým kopytníkům je příbuzný? Odpověď: Rozdíl je v chování a v prostředí ve kterém žijí. Podrobněji v diskusi .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (93)
Bharal
Bharal (zdroj: web)

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu