reklama

Badges ("placky")

Bange je ve square dancingu placka, kterou tanečník nosí na svém oděvu. U klubových badge se na ní dozvíte, jak se dotyčný jmenuje, z jakého je klubu a jakého města.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Badge klubu, který jsem před dvaceti lety založil. Protože jsem "čestným prezidentem" mám právo nosit ho dodnes (historii názvu Country Farrow jsem už na blogu vysvětloval, pokud si nepamatujete, tak tady - konec sedmého odstavce - andělíček proto, protože když jsme si mysleli, že se jmenujeme "brázda", dali jsme si do znaku Amorka, který svým šípem vyrývá brázdu do srdcí). Kanadskou vlaječku jsem dostal od kanadských tanečníků, se kterými jsem tancoval. Kde jsem vzal to moduritové srdce, si už nepamatuji.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Badge mojí ženy. Karolína je klub, ve kterém oba aktuálně tancujeme. Pod badgem jí visí dangels .

Obrázok blogu

Už dvanáct let calleruji ve Vídni, ale nikdy jsem se nedostal k tomu, abych si do jejich badge vložil papírek se jménem.

Obrázok blogu

Ve Wiener Neustadtu mi klubový badge dali už se jménem.

Obrázok blogu

Badge Československé asociace callerů a učitelů - CSCTA .

Obrázok blogu

Kdo chce v Evropě ve čtverylkách "machrovat", vezme si bílý badge Evropské callerské asociace.

Obrázok blogu

Je to minimálně 10 let, co mi v Žilině dali jejich klubový badge. Tancují na internátech Vysoké školy dopravní.

Obrázok blogu

Loni mi udělili čestné členství také v Banské Bystrici.

Toto všechno byly badge klubové. Následují badge akciové. Ty dostane tanečník na velkých (většinou víkendových) akcích. Označují, že si zaplatil vstupné a jsou suvenýrem z akce (na akcích tak tanečníci většinou nosí badge dva - klubový a akciový).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Sofistikovaný badge evropského convention, které se koná jednou za dva roky. Kdo už badge z EC má, věší si pod něj pouze nové tabulky s místem konání a datumem.

Obrázok blogu

Badge z Erlangenu (severně od Norimberku) patří mezi nejstarší, které mám (další z nich dodnes visí na klubové vlajce Country Farrow).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Je mi velmi líto, že se tato akce v Českém Krumlově už nekoná. Tancovalo se v historických sálech, bylo to velmi pěkné.

Obrázok blogu

Ty dvě nálepky signalizují, že si tanečník kromě vstupného na akci zaplatil i ubytování.

Obrázok blogu
Obrázok blogu


Obrázok blogu

Každý rok se v Nýrsku koná zábavně-sportovní soutěž a kdo vyhraje, má v dalším roce svoji fotografii na badge.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Každý badge v Ostravě měl pořadové číslo (tento má 12).

Obrázok blogu

Akci v Olomouci považujeme za jednu z nejdůležitějších podzimních akcí u nás.

Obrázok blogu

Toto byla spíš společenská než taneční akce. Hrály se různé hry. Naše družstvo se jmenovalo Tučňáci.

Obrázok blogu

Hannover Hearties měli jednoduchou práci při přemýšlení, jak by měl jejich akciový badge vypadat.

Obrázok blogu

Toto jsme organizovali v Bratislavě loni (víc zde ). Badge je dřevěný, gravírovaný, na zadní straně s magnetem (takže se dal po skončení akce použít jako magnet).

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 448x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu