reklama

Žena v trolejbuse

Včera večer. Stojím v kloubovém trolejbuse 201. V každé ruce igelitka s akvarijními rybami a rostlinami. Obvykle si vybírám právě "kloubovou" část. Když je vedro, je v ní nejpříjemněji. Po chvíli jízdy si uvědomuji, že muž přímo proti mě něco šeptá přes uličku jedné ženě. Ona nereaguje. Neslyším, co jí šeptá, podle výrazu jeho tváře ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

... však odhaduji, že to jsou nepříliš vybíravou slovenštinou komunikované návrhy: "Pojď se mnou, mám volnej kvartýr a jsem dobrý v posteli." Ona stále nereaguje. Pitomé na tom je, že nevím, jestli k sobě náhodou nepatří (a nejsem si skutečně jistý, co jí vlastně šeptá). Hloupé. Co mohu dělat, je, že stojím a dívám se přes ně dopředu. Chlap je starší než já, má silnější ruce. Ostříleně působící, ostříhaný na ježka, tílko. Takový "ulicový" typ. Přemýšlím, že bych ho možná od sebe udržel nohama (kdyby mi někdo podržel ty ryby), ale jistý si nejsem. Když projíždíme Miletičovou, přestane mě to bavit a přesunu se k nim víc dopředu a víc doprava, na stranu, kde sedí ona. Pro něj je teď komplikovanější jí něco šeptat, protože bych to slyšel. Chvíli mlčí, registruji jeho pohled. "Nechceš si sednout?" ptá se. "Ne, třásly by se mi ryby" odpovídám mu. On se ptá o čem mluvím. Vysvětluji mu, že vezu živé ryby v sáčcích. Když sedím, voda se v nich převaluje. Proto musím stát, abych rukama vyrovnával otřesy z jízdy. "Tohle jsem nevěděl" říká on. "Vidíš, tak teď už to víš" reaguji a začínám mít pocit, že se dá převaha získat i jinak, než hrubou silou. Poslední minutu všichni mlčíme.
Vystupuju na Trnavském mýtě, procházím uličkou kolem nich. Přitom si uvědomím, že žena "vystřelila" k druhým dveřím a vystupuje také. Nic neříkám, přecházím na opačnou zastávku a čekám na svůj autobus, který nejede. Nedá mi to ale - sleduju, co bude dělat. Přijíždí autobus 74 a ona do něj nastupuje (má stejnou trasu a cílovou zastávku jako trolejbus 201).
Konec.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 656x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu