reklama

Pokud jste ještě neviděli korejskou romanci, zvládáte anglické ...

... titulky a nevadí vám sledování filmu na YouTube, mám pro vás okamžitý tip. Objevil jsem film s vyjímečně slušným obrazem, solidními titulky, krásnou love story a krásnou písní (použitou ve třech různých variantách). Kdyby se film jmenoval jinak (název mi vyloženě nesedí) a kdyby byla kvalitnější jeho první část, bylo by možné ho označit za jednu z nejlepších romancí. Takto ho označuji za film, který "obsahuje" jednu z nejlepších romancí. Přesto stojí za shlédnutí (lepší, než koukat doma do "bedny"). Upozorňuju, že v prozradím základní zápletku filmu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Základní dojem si udělejte z tohoto videa:

Normálně to nedělám, ale prozradím základní zápletku:

"Schází mi. Chci ho držet za ruce. A být s ním.
Co mě ale udělá šťastnou teď, bude jeho bolet později.
Nemohu si však pomoci. Definitivně skončím v pekle."

Osmáctiletý kluk má po svém dědečkovi zdědit ohromné bohatství. Dědeček však nečekaně vložil do testamentu detail, že je toto dědictví podmíněno nastoupením dotyčného floutka na jistou vesnickou střední školu a odmaturování na ní. Mladík vyhrožuje propuštěním, skouší to s urážkami, úplatky, když však nic nefunguje (karta je mu zablokována, auto odebráno), na dotyčnou školu nastoupí. Přičemž neustále a na různých místech "zakopává" o jistou dívku (diskutující "tombac" ji na ČSFD vystihl slovy: "dívku z rodu těch, pro které my chlapi nacházíme jen láskyplná oslovení typu "medvídek""), aby po příchodu do školy zjistil, že je jeho spolužačkou (příčiny, proč o ni "zakopává" popisovat nebudu, nemusím prozrazovat vše). Nebudu to protahovat, zamiluje se. Jenže potom dívka odpadne, skončí v nemocnici a on se dozvídá krutou pravdu. Jeho láska má nevyléčitelně nemocné srdce, jakékoli emoce jsou pro ni okamžité smrtelné riziko a pravděpodobně se nedožije prvního letošního sněhu. I s vědomím, že s ní nebude déle než několik měsíců vyzvedne z nemocnice její léky, vzdá se většiny svého dědictví (toto je komplikovanější, vysvětlovat to nebudu), dívku k sobě nastěhuje a snaží se ji učinit šťastnou.
Divák sleduje začínající romanci s vědomím, že nemůže skončit dobře. Přesto je to krásná romance.

"Doufala jsem, že s tebou vydržím do prvního sněhu.
Abych si vzala ponožky, které jsi mi dal.
Ale umřu dřív. Protože jsi ty."

Začít se sledováním filmu můžete zde:
http://www.youtube.com/watch?v=EOC64sYhRA0&feature=related
Zatím to vidělo něco přes 330 000 lidí, tak to tam snad ještě chvíli vydrží :).

O filmu na ČSFD čtěte tady. Jeden komentář za všechny (diskutujícího s nickem Shit):

Naprosto banální a šíleně klišovitej film, kterej, kdyby byl natočenej kýmkoliv jiným než Korejcema, tak by to byla prostě bída na druhou, ale oni do toho dokážou dostat něco zajímavýho, něco co prostě zapůsobí tak, že to v konečným účtování nedělá trapnej dojem a dokážou i s takovým příběhem na diváka dostatečně silně zapůsobit, aby se mu to líbilo. Shit ****

P.S. Chci si koupit originální DVD. Nebude mi vadit, když bude také s anglickými titulky. Už jsem si zvyknul :).
P.P.S. Scéna svatby, která se objeví v traileru - to hrají "The Sound of Music".

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu