reklama

SD & RD

Aneb - jak vypadají square a round dance - video.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Square dance (a taneční místnost, ve které budete, pokud se rozhodnete tento druh tance naučit). Jedno z nejnovějších videí (natočeno při příležitosti mých narozenin a v jedné čtverylce s tanečníkem, který si vybavoval asi jen 10 figur ze sedmdesáti):



Square dance. Video z našeho májového special dance (máj 2010). Special dance je akce, kterou Karolína organizuje jednou ročně a na kterou zveme tanečníky i z jiných klubů:



Square dance - hoedown (při hoedownu caller nezpívá, ale calleruje rytmicky). Konkrétně tato píseň je v čínštině:



Square dance. Pohled zhora a s hodně lidmi (Primaciálne námestie, Bratislava 2008):

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou



Round dance - waltz. 1st Slovak Convention, Bratislava 2008 (organizovala Karolína SDC Bratislava):



Round dance - cha-cha zhora. Opět Primaciálne námestie 2008.



Nemohu mluvit za cuery, ale to, co zde vidíte, vás naučím za 10 měsíců :).
Víc o kurzu, který začne 6. a 13. 10. 2010 je tady.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu