reklama

Ze zákulisí Zlaté mince

Už dva a půl týdne můžete na Sme vidět bannery a odkazy na hlasování věřejnosti o nejlepší slovenský finanční produkt. Probíhá jako součást soutěže finančních produktů Zlatá minca. Zlatá minca je můj projekt. Organizuji ji šestý rok. Ale Sme jako mediálního partnera mám poprvé :).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)

S čím nejsem úplně spokojený
S cenami. Představoval bych si ještě dvě navíc. Aktuálně budeme ze všech hlasujících vylosovávat výherce zájezdu do Dominikánské republiky, jedné stoličky SpinaliS, předplatného Sme (20x) a poukázek do Baumaxu (25x). Ne, že by to byly zlé ceny, podobné jsem měl i v minulosti. Jen bych si představoval ještě dvě letenky do nějaké exotické destinace a kvalitní tablet. Nepovedlo se. Vadí mi to. Důvod je, že se konečná podoba mediálních partnerů (a toho, co chci firmám které dodají ceny nabídnout) vykrystalizovala až měsíc před plánovaným začátkem hlasování. Myslel jsem si, že se mi za tři týdny podaří sehnat všechny ceny. Nepodařilo se.
Když se podíváte do hlasovacího formuláře, všimnete si například, že u zájezdu není uveden název společnosti, která ho dodává. Je to proto, protože taková společnost není. Zájezd budu kupovat. Měl jsem slibně rozpracovanou jednu cestovní kancelář, ale na poslední chvíli se vyjádřila negativně a už jsem neměl čas oslovovat další. Možná, že se nakonec najde cestovka, která zájezd poskytne za to, že při jeho předávání budu moci oznámit: "Zájezd poskytla cestovní kancelář XY", ale spoléhat se na to nedá.
Téměř vyšla jedna letecká společnost (známá jedním z nejkvalitnějších palubních servisů na světě). Nakonec se vyjádřili, že je Zlatá minca do budoucna zajímá, ale v tuto chvíli a v tomto čase bohoužel nemohou: "Kdybyste přišel s nabídkou o měsíc dřív!" Zatraceně!
Poučení z "krizového vývoje" je pro mě v tom, že až hlasování veřejnosti 31. 12. skončí, až skompletizujeme výsledky, vylosujeme výherce cen a odkomunikujeme tiskové zprávy, sednu si a do konce března (marec) dohodnu a zasmluvním všechny firmy, které dají ceny do hlasování veřejnosti 2011. Slibuji, že jich bude víc.

S čím jsem spokojený
S hlasováním samotným (link na hlasovací formulář). Za dva týdny hlasovalo na Sme víc lidí, než v posledním hlasování veřejnosti za čtyři měsíce (Sme tehdy mediálním partnerem nebylo). Hlasování běží až do konce roku, jsem zvědavý, jaký bude finální počet. K včerejší půlnoci (a po dvou a půl týdnech od začátku hlasování) se počítadlo hlasů zastavilo na čísle 8725.
"Povedla se" zdravotní stolička. Moje představa o cenách v hlasování veřejnosti (obecně) je taková, že by to měly být zajímavé (netradiční) věci. Nejlépe takové, se kterými už mám zkušenost. Stolička SpinaliS je typický příklad. Vím, že o ní na Slovensku málokdo ví. Já si informace o ní vygooglil asi před pěti lety, našel v Bratislavě obchodníka, který ji (tehdy) prodával a dodnes ji (ten jeden konkrétní kus) používám. Letos jsem si vygooglil kontakt na zástupce distributora a po "x" telefonátech a mailech je přesvědčil, aby dali stoličku a ještě přispěli na kampaň. Když jsem o této stoličce minulý týden zveřejnil placený PR článek na titulce Sme, přečetlo si ho dva tisíce lidí (což bude možná víc, než si přečte tento blog). Asi to je zajímavá cena :).
V neposlední řadě jsem spokojen s letošním hlasováním odborné poroty (výsledky zde). Na vyhlašování výsledků minulé úterý si do Pálffyho paláce přišly pro cenu všechny subjekty, které získaly první nebo druhá místa. Jen čtyři společnosti, oceněné třetími místy, se nedostavily (rozumím ale, že například pro Všeobecnú zdravotnú poisťovňu není třetí místo úspěchem).

Proč dělám hlasování veřejnosti?
Je nezávislé na hlasování odborné poroty. Samozřejmě, že veřejnost neví tolik o produktech jako odborná porota. Přinese však informaci, které produkty lidé registrují a považují za nejlepší. Vyplyne z něj, zda existují (dlouhodobě) paralely mezi názorem veřejnosti a názorem poroty (mám názor, že by měly - porota registruje určité změny dřív, než veřejnost). V neposlední řadě má vox populi význam pro banky a pojišťovny při plánování budoucích finančních produktů. Podobné hlasování na Slovensku neexistuje.

Zlatá minca je můj vlastní produkt.
Pokud máte názor, hlasujte, pokud mi chcete pomoci, šiřte zprávu o hlasování mezi svými přáteli. Budu vám vděčný. Upozornění
Zástupci finančních subjektů NESMÍ šírit informaci o hlasování mezi svými zaměstnanci, partnery, sympatizanty nebo klienty (nebo k tomu někoho jiného navádět). Všechny takové hlasy (je možné je identifikovat) ze systému odstraním. Píšu to proto, protože jsem před dvěma dny víceméně náhodou zastavil tiskovou mluvčí jedné pojišťovny, která už pro své kolegy měla připravený e-mail :).

Moje speciální poděkování patří programátorům na Sme, kteří dokázali v rekordním čase vytvořit hlasovací formulář a spustit hlasování.

A úplně na závěr se omlouvám. Jak začnu psát o práci, nedaří se mi zbavit určité "suchosti" v projevu. Tento článek není tak "živý", jak by byl, kdyby šlo o blog na nepracovní téma.


SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 448x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu