reklama

Tisíc a jedna noc na Markíze vypadá "propadákovitě"

Pro všechny, kdo nesledují Česko-Slovenskou filmovou databázi: Zaujaly mě upoutávky na turecký seriál Tisíc a jedna noc, který začíná vysílat Markíza. Prý světově úspěšný seriál. Vyťukal jsem si na ČSFD. Čekal jsem, že hodnocení nebude silné, ale pouhých 16% mě zaskočilo (aktuálně hodnotilo 28 lidí, přičemž 19 z nich označilo seriál jako "odpad!"). Takže vím, že Tisíc a jednu noc určitě sledovat nebudu (mám jistotu, že přepínat Markízu v uvedeném čase není dobrý nápad).O "1001 gece" (originální název) na ČSFD zde. Aktualizace 14. 1. - 13% na ČSFD, hodnotilo 112 lidí.Aktualizace 19. 1. - 11% na ČSFD, hodnotilo 155 lidí.Aktualizace 26. 1. - 10% na ČSFD, hodnotilo 238 lidí.Aktualizace 30. 1. -  8% na ČSFD, hodnotilo 371 lidí. Komentář na hobbyportal.sk.Aktualizace  9. 2. - 4% na ČSFD (11. nejhorší seriál), hodnotilo 1818 lidí (začala vysílat Nova).Aktualizace 11. 2. - Nova přesunula seriál z večera na 17:30.Aktualizace 25. 2. - 5% na ČSFD (18. nejhorší seriál), hodnotilo 3603 lidí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (76)
Obrázok blogu
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 656x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu