reklama

Záhada zlého zobrazování blogu ve Firefoxu vyřešena!

Možná už měsíc se mi špatně zobrazuje blog Sme a některé diskuse. Jsou zvětšené tak, že se ani nevejdou na celou plochu monitora. Abych vůbec mohl do diskusí přispívat, začal jsem používat Safari. Dnes jsem si náhodou uvědomil, kdy se stránka zobrazí dobře a kdy špatně. Zajímavé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Aktualizace: Chyba byla nakonec u mě. Článek nechávám jako soukromý (pro ty, kterým by se v budoucnu dělo něco podobného).
Viz. diskuse.

Stránka blogů se mi občas zobrazí takto:

Obrázok blogu

Vždy se tak zobrazí diskuse pod blogy, nikdy blog samotný, nikdy titulka Sme, nikdy diskuse na Sme. Ale může to vypadat (ve stejném prohlížeči, ve stejném okně) také takto:

Obrázok blogu

Vidíte rozdíl? A vidíte proč? Správně zobrazená stránka má adresu http://www.blog.sme.sk/ deformovaná stránka http://blog.sme.sk/. Rozdíl je ve www. Bez těchto písmen se vám zobrazí titulka blogů například vždy, když jste na nějakém konkrétním blogu a kliknete na logo SME blog v pravém horním rohu. Zajímavé je, že diskuse pod blogy se zobrazí bez www, diskuse pod články na Sme s www (a nedají se zobrazit bez toho). Takto vidím ve Firefoxu diskusi pod blogem:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Když ale do adresy manuálně doplním www, tak voilà:

Obrázok blogu

Identické okno, identický prohlížeč. Zajímavé je, že před adresou v blog.sme nemusí být jen www. Stačí, když je tam například jméno blogera (proto se jednotlivé blogy zobrazují dobře). Nebo, když je v diskusi třeba korzar.sme.sk. Na druhou stranu se www nedá manuálně doplnit do adresy administrace blogu (i když jsem přihlášený, objeví se hláška, že jsem dlouho nepracoval a mám se přihlásit znovu, samozřejmě na http://blog.sme.sk/oper/login.asp. Proto tento článek píšu v Safari.

Dalo by se s tím něco udělat?

Aktualizace. Video, ve kterém "přepínám" zobrazení podle toho, jak mažu nebo vracím zpět www:

SkryťVypnúť reklamu
reklama



Aktualizace 2. Děkuju krulisovi za vysvětlení (viz. diskuse). Chyba nakonec byla u mě.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu