reklama

Zákazníci T-Mobile: Pozor na nový poplatek!

Od 1. 8. 2011 zavedl T-Mobile nový poplatek v hodnotě 19,80 €, který se platí za "obmedzenie poskytovania služby pre neplatenie". V minulosti, pokud jste neměli zaplacené faktury a byli jste omezeni, došlo po úhradě faktur k aktivaci zdarma (pokud mezitím nebyla služba přerušena). Od pondělí se za to platí. Abychom si rozuměli: Nestalo se mi. Pověděl mi to jeden zaměstnanec T-Mobilu. Současně mě poprosil, abych tuto zprávu šířil dál (pro jistotu jsem si informaci ještě ověřil na lince služeb zákazníkům). T-Mobile to aktuálně komunikuje na internetu (pokud stáhnete ceník v pdf, hledejte na straně 14, v kolonce "iné poplatky").T-Mobile aktuálně poplatek mimo ceník nekomunikuje. Nevydali tiskovou zprávu, nerozeslali klientům informaci, neinformují dokonce ani ty ze svých klientů, kterým bezprostředně omezení hrozí (ověřeno na lince služeb zákazníkům). Lidem přijde standardní sms o omezení, pokud ale nejste člověk, který v pravidelných intervalech pročítá znova a znova dvacetitřístranový ceník, nemáte se to jak dozvědět. Na moji otázku, proč alespon sms informaci o novém poplatku neobsahuje, pracovnice ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

... call centra (jméno vím, zde nezveřejňuji) doslova odpověděla: "lebo sa do nej prosto nevejde". Podle slov téže pracovnice není informování o novém poplatku "nutné". Klientů, kteří jsou omezeni, je "veľmi malé množství" a ti se to dozvědí po omezení. Ve faktuře jim bude přesně vysvětleno za co to je (prý je to tak v pořádku). Hm. Považuji to za poněkud "nešťastné" (navíc mám odezvu, že i někteří zaměstnanci T-Mobilu jsou ze způsobu zavedení tohoto poplatku poněkud rozladěni). Myslím, že v blízké době bude T-Mobile řešit množství naštvaných lidí (lidé jsou teď navíc na dovolených, nemusí se dostat k úhradám včas, atd.).
Stručně. Pokud vám v T-Mobilu hrozí omezení poskytování služby pro neplacení, dejte si pozor! Od teď to už něco stojí!

Aktualizace: Článek, který na základě blogu o tématu informuje, je zde.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 448x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu