reklama

Radičová, Sulík, Dzurinda (politici): Už jste mě fakt naštvali!

Myslím, že stačilo. 1) Fandil jsem nesmírně dlouho paní Radičové. Naštvala jste mě. V konečném důsledku vnímám negativně i fakt, že jste spojila hlasování o eurovalu s hlasováním o důvěře. V první chvíli po hlasování jsem ten pocit neměl, ale teď s odstupem vidím, jak nepodstatné toto hlasování bylo (Řecko má problémy dál) a zůstává jediný pocit. Naštvanost, že padla vláda. Můžete hovořit o důvěře občanů, co chcete, udělala jste to. Já blbec do poslední chvíle věřil, že založíte vlastní stranu! Že když už máte vlastní plné zuby, uděláte něco pro všechny, kdo Vás volili. Že Vám tak nějak docvakne, že když "nebudete vůbec", pravice úplně zbytečně stratí. Vy jste se na to vykašlala. Měla jste plná ústa důvěry občanům a když přišlo na stres a lámání chleba, zabalila jste to. Zatraceně, co jste asi od té politiky očekávala jiného? Máte dospělou dceru, nemáte malé děti, staráte se víceméně sama o sebe, co Vám bránilo, abyste bojovala za všechny, kdo Vám věřili? Utekla jste a já teď nemám koho volit.2) Docela dost jsem věřil Sulíkovi. Ve smyslu, že je zásadně proti Ficovi, že udělá maximum, aby se dotyčný onen nedostal zpět k moci. Spousta dobře vypadajících ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (83)

... řečí. Jenže v ten jeden klíčový okamžik jste všichni v SaS jednali přesně naopak a zapříčinili současný stav. Říkejte si co chcete (že Radičová slíbila to či "onno", že neshody v koalici). Neberu Vám to. Jenže jste se mohli zachovat tak, aby jste současnému stavu zabránili a neudělali jste to. Jste typický příklad člověka proklamujícího, jak to myslí dobře, který v jeden jediný okamžik způsobí značnou škodu. Nebudu Vás volit. Nechci.
3) Tak jsem nějak myslel, že Dzurinda (a lidé okolo něj) nebude dělat hlouposti. Udělal to. Tlačí se dopředu bez ohledu na následky. Zcela upřímně. Pokud se stane, že se SDKÚ nedostane do parlamentu, i přes všechny následky, které to bude mít, budu cítit radost, že jste jako persona konečně pryč. Hry, které jste rozehrál, můžou za současnou situaci. Nezasloužíte si nic jiného, než skončit v zapomnění. Upřímně Vám to přeji.
4) Most, KDH, Obyčajní ľudia. Také máte prsty v pádu vlády. Také za to můžete. Politika na Slovensku je fakt "mladá". Projevili jste velmi málo prozíravosti. Díky Vašemu přístupu mám celé pravice plné zuby (a myslím, že nejsem sám). Co jste si mysleli? Kdy konečně dokážete vyrůst?

Hloupé na tom všem je, že potřebujeme pravicovou vládu. Doopravdy MUSÍME jít volit. Nemůžeme se na to vykašlat. Když to uděláme, nejsme o nic lepší, než oni. Než Radičová, která utekla, než Rišo a spol., který kvůli principiálnosti (a kvůli voličským preferencím) dopustil pád vlády, než Dzurinda, který si hraje své hry. Jen fakt nevím koho. Rozhodně ne 99%, která mi svým "chladným kalkulem" připomíná české Věci Veřejné (politika jako biznis) a u které nikdo netuší, kdo se za kandidujícími osobami skrývá. Volit tuhle stranu je doopravdy politický hazard (to už raději Matoviče - toho člověk alespoň trochu zná).

Shrnuji. Doopravdy už stačilo. Nadělali jste hloupostí až až. Buď se expresně proberete a něco uděláte (například Dzurinda by mohl odstoupit z funkce a vystoupit ze strany, Radičová sice nestihne založit vlastní stranu, ale mohla by se k některé přidat) nebo budeme někdy za měsíc na další dlouhé období všichni v kelu. Pokud nic neuděláte, řeknu si, že si svůj osud zasloužíte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navrhuji do voleb dočasně vyřadit všechny politiky z Výberu blogu Sme.
1) Všichni, kdo aktuálně byli v parlamentu, si to zaslouží.
2) Sníží se tím počet blogů nově vytvořených jen kvůli volbám.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 656x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu