reklama

Žeby útěk ukrajinského prezidenta v přímém přenosu?

Přibližně před třema hodinami se v internetových diskusích na Slovensku, ČR, v Rakousku a v Polsku objevila informace, že se Janukovič nachází v letu AOJ92C. Letadlo nepřistálo ani v Charkově, ani v Soči, pokračovalo přes Arménsko a Irán směrem na UAE. V tuto chvíli krouží nad Perským zálivem a pravděpodobně čeká na přistání v Dubaji. Ráno budeme vědět víc.Rakouská společnost Avcon Jet, které letadlo patří, se zaměřuje na soukromé lety.Aktualizace 3:11. Tak ne. Dubaj (cca po půl hodině kroužení) letadlo nepřijal. Pokračují na východ.Aktualizace 3:24. Vypadá to, že přistanou ve Fujairah.Aktualizace 3:36. Záhada. Najednou to ukázalo, že jsou nad Muscatem. Aktuálně se let nezobrazuje. Buď jsou jinde nebo přeci jen přistáli ve Fujairah.Aktualizace 9:00. V Charkově prý nepřistáli.Aktualizace 23:58. Dementi. Asi zůstal na Ukrajině a na východ země jel autem. Infomace o letu byl omyl nebo "kouřová clona".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (43)
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 655x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu