reklama

Jaké počasí je u vás doma?

V Bratislavě téměř každý den prostě prší. I dnes. Před chvílí. Je teplo, půda vlhká, tráva roste, stromy se zelenají.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Když u nás v posledních letech sekali trávníky, nebylo na některých místech příliš co sekat. Letos tráva roste jako divá a posekání ji jen pár dní přibrzdí.

Pamatujete, jak v některých letech ve zprávách zdůrazňovali, že po dlouhém suchu a prudkém přívalovém dešti voda jen steče a nevsákne se? Tak to se u nás letos neděje. Už víc dní po sobě každý den chvíli prší. A současně je teplo. Všechno roste.

Mám na zábradlí devět truhlíků s vegetací a když tak nad tím přemýšlím, ani jsem je letos nemusel moc polévat. Je to k vzteku, protože jsem přes zimu obnovil čtrnáct akvárií a když vyměňuji vodu, nemám pro starou vodu se živinami upotřebení a musím ji vylévat do kanalizace.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V minulých letech jsem vystrčil ráno nos na balkón a když bylo hezky, šel bez obav ven bez deštníku. To se letos stát nemůže. Dcera šla v sobotu na Devín a vrátila se mokrá jako myš.

Četl jsem knihu o klimatu, ve které se o jednom upršeném středověkém období psalo, že ty roky měly duby velké přírůstky. Myslím, že i letos budou mít stromy solidní přírůstky - jen to dnes není událost hodná zdůraznění v kronikách.

Buďme realisti - nikdy není bezproblémové počasí všude. Vždy uslyšíme ve zprávách něco negativního. Doporučuji nenechat se tím zblbnout. Říkejte si se mnou: "Začátek letošního léta je fajn."
:)

Mimochodem, jaké počasí je u vás?

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu