reklama

Kauza Sagan: Nechovejme se jako papoušci!

Peter Sagan se ve skutečnosti Cavendishe loktem ani nedotkl. Přesto se média předhánějí v komentářích, jak ho loktem zasáhl (do obličeje) a my to po nich opakujeme. Nejsme o nic lepší, než papoušci (papagáje).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (147)

Podívejte na video, na kterém je vidět, že Cavendish padal dřív, než Sagan vystrčil loket. Já vím, že to zhora vypadalo jinak, ale toto je zjevné pro každého, kdo není slepý.
Smutné je, že slepí lidé existují. Přesněji, mají mentální slepotu. Můžete jim argumentovat a stále papouškují své. Oni vědí, že je Sagan arogantní, že si to zaslouží a přejou mu to.
Ach jo. Víc, než rozhodčí na Tour de France, nechápu lidi, kteří o vás neřeknou špatné slovo, když se vám daří a zviditelňujete Slovensko a přispěchají s nenávistí, když něco nevyjde. Nemyslím, že to je naše specialita, takoví lidé jsou všude, ale stejně mě to mrzí. Mohli bychom být lepší.
Nevím, jestli Sagan Cavendishe viděl, jestli mu zkřížil cestu úmyslně, ale i kdyby ano, takovéto věci se ve sportu dějí. Vadí, že Sagan není svatý? Mysleli jsme, že je svatý? Není. Ale tenhle kluk, když je/byl na vrcholu, dělal pro Slovensko hodně a ukazoval, že má charakter (nemyslel jen na sebe). Je špičkový sportovec, obyčejný kluk a má charakter. Chceme ho ušlapat? Budeme papouškovat loket, který "sestřelil" Cavendishe, protože jsme to jednou vyhlásili a nechceme měnit názor? Budeme ukazovat, jak se máme zle a proto voláme: "Jen do něj!"?
Být na místě Petra Sagana, je mi hrozně. Za to, co se stalo, za vyloučení, za hejty. Není z kamene. Podpořme ho nebo mlčme. Protože málokdo udělal v minulosti Slovensku tolik radosti, jako on.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aktualizace 7. 7.
Video indikující, že Cavendish spadl sám po přejezdu kanálu (jistotu budeme mít, jen, když se sám vysloví).

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu