reklama

Vážený pane Kiska!

Prosím, kandidujte opět na prezidenta SR. V roce 2020 máme parlamentní volby. Dovedete si představit, co by s případným vítězstvím Smeru dovedl udělat prosmerácky naladěný prezident?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)

Přestaňme si dělat iluze. V roce 2020 bude hodně lidí volit Smer. Tipuji, že oslabí, ale nemusí oslabit natolik, aby volby prohrál. Takový "prosmerácky" naladěný prezident by ho pak mohl, podobně jako Miloš Zeman Babiše, držet dost dlouho u koryta.

Vím, že nemusíte (nemáte) být jediný spasitel. Vím, že se dá říci, ať si Slovensko najde někoho jiného. Ale za současného stavu věcí je "o hubu" zjišťovat, jestli se tak stane.

Prosím.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu