reklama

Andrej Danko a Antonino Vadala už nejsou přátelé

Poté, co se na Sme objevil článek o FB přátelích Antonina Vadaly, navštívil jsem jeho FB a co nevidím: Andrej Danko! Ofotil jsem, dal na svůj FB, linkoval v několika diskusích. Po necelých třech hodinách už přátelé nejsou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (100)

Antonino Vadala - FB profil dnes v 9:42 (Andrej Danko zvýrazněný šipkou):

Obrázok blogu


Třikrát jsem to kontroloval, můžete také. Vyhledávač ho nenajde, přátel reálně ubylo. Mia Di Mare je tam stále, Andrej Danko ne.

Pane Danko, asi by bylo do budoucna lepší zamést si mezi svými přáteli dřív, než začnete dávat svíčky na FB. Ty svíčky by pak možná ani nemusely být.

Doplněno: V čase, kdy jsem fotil profil A. Vadalu, měl 420 přátel. Aktuálně (12:49, 27. 2. 2018) jich má 415. Zas až tolik lidí "do zaječích" nevzalo, aby se Danko mohl vymlouvat na všeobecný úprk.

Doplněno: Pane Danko, nevěřím vám, když tvrdíte, že nevíte, kdo je vaším přítelem na FB. Před dvěma dny jste měl na FB pouze 3 742 přátel (aktuálně tento údaj není viditelný), což je množství indikující, že nepřijmete každého, kdo požádá (to byste měl dávno vyčerpanou kapacitu 5 000, podobně jako mnozí další politici). Také nevěřím, že byste nevěděl, kdo je Antonino Vadala. Ale rozumím, že je lepší se tvářit "FB nekompetentně", než přiznat, že jste si vědomě přidal do přátel mafiána.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Doplněno: Na FB Andreja Danka přidal někdo do diskuse fotografii z tohoto blogu. Andrej Danko ji smazal.

Obrázok blogu

Doplněno: Poté, co jsem zveřejnil, že Andrej Danko smazal příspěvek na svém FB, již k tomuto nedochází a další diskusní příspěvky zůstávají.
 

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu