reklama

Neprojdou! vs. Přeskočíme to! (o aktuální situaci na zastávce elektriky na Trnavskom mýte)

Nedávno jsem si všiml bariéry s plotem na tramvajové zastávce na Trnavskom mýte v BA směrem do města. Nepřiléhá k zábradlí, dá se projít, říkal jsem si: Který id**t to vymyslel? Dnes jsem zjistil, že to je ještě mnohem horší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Takto to vypadá. Zákaz, který je funkční, asi jako když na internetu zamezíte mládeži přístupu na určité stránky tak, že je "donutíte přiznat", že nemají 18 let:

Obrázok blogu

Navzdory zákazu vidíte, jak někdo prochází skrz.
Ano, i tady je značka. Před několika dny tu nebyla. Problém ale je, že o ni lidé akorát zakopávají. Kdo šel z druhé strany o značce 100% nevěděl, 95% lidí ze strany zastávky tramvaje ji ignorovalo:

Obrázok blogu

Během chvíle, co jsem tam byl, se jeden člověk naštval a značku posunul, takže se lidem lépe chodilo. Nicméně i tak nastal problém, když lidí přišlo víc. Vznikla fronta:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Někteří lidé zákaz řešili i jinak:

Obrázok blogu

Viděl jsem i starou babičku s taškou na kolečkách:

Obrázok blogu

Chodili tudy skoro všichni:

Obrázok blogu

Je totiž fakt, že jít podél bariéry je ještě nebezpečnější. Podívejte, kolik je mezi bariérou a tramvají místa:

Obrázok blogu

Stačí půl kroku vlevo a tramvaj člověka strhne (přičemž tramvaj tam je, protože z ní dotyčný právě vystoupil).
Je otázkou, jak to řešit jinak. Na protější zastávce už několik dní funguje podchod, jenže o tom člověk, který na této zastávce vystoupí z vozidla, neví, protože mu výhled zakrývá právě ta tramvaj. Být to ve Vídni, je zastávka oblepená ne zákazy, ale bezpečnou navigací, kudy mohou lidé projít. My sice nejsme obyvatelé Vídně a velká část by zákaz ignorovala, nicméně lidé by o možnosti alespoň věděli. Takto to je alibistický bordel ze strany lidí, kteří kašlou na bezpečnost a jde jim jen o to, aby ze zákona dostáli svým povinnostem. Podobně jako ten, kdo na internetu "zamezí" mládeži přístupu tím tlačítkem s osmnácti lety. Proto jsou tyto letáky docela na místě:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Foceno dnes, přibližně v 18:10.

Link na článek poslán na primator@bratislava.sk, info@bratislava.sk a podchod@trnavskemyto.sk.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu