reklama

Neprojdou! vs. Přeskočíme to! (stav po 21 hodinách)

Včera v podvečer jsem blogoval o zlé situaci pro chodce na Trnavskom mýte v Bratislavě. Dnes okolo 15:00 jsem tam byl znova. Je zde nová zábrana, je zde policie a je to ještě trochu nebezpečnější.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Toto je nová zábrana. Odradí, pokud jde někdo ze zastávky tramvaje. Problém je, že tu stále není orientace, kudy bezpečně projít. Během chvíle, co jsem zde stál, přišel člověk: "Ako sa dostanem na druhú stranu?" Ukázal jsem mu podchod z vedlejší zastávky a řekl, že tím to jde. Vydal se tam. Ale spousta lidí stále neví. Pak to vypadá takto:

Obrázok blogu

Davy lidí, proudících kolem plotu. A to je nebezpečné. Všimněte si na další fotce tu starou paní a rozjedou tramvaj. Místa na uhnutí je velmi málo (viz obrázek v mém včerejším blogu):

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ale kvůli té paní jsem nefotil. Chtěl jsem ukázat jiný problém: Z tohoto konkrétního místa je podstatně horší výhled na jedoucí auta. Víte, můžeme donekonečna opakovat, jak jsou lidé nezodpovědní, realita však je, že jsou a ti, kdo toto vymysleli, je ještě víc ohrožují. Doslova "na živote". Pokud se o pár metrů dál, směrem k zastávce dosud žádná kolize auta s chodcem nestala, pak podle mého názoru proto, protože je tam dobrý výhled na auta. Na tomto místě je to o mnoho horší. Pane Nesrovnal, riskujete. Je jedno, kolik komisí schálilo, že toto je ok, v reálu ohrožujete chodce.

Na můj včerejší blog jsem dostal odpověď:
 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Moje odpověď:
1) Ano, otevřený vstup tam je, ale mnoho lidí, i na základě mé dnešní zkušenosti, to neví.
2) Aktuálním plotem chodce ohrožujete víc, než se předtím ohrožovali sami. Realita.

P.S. Z druhé strany chodníku není zábrana, která od včerejška přibyla, vidět. Za dobu, co jsem byl na místě, jsem viděl, jak lidé, kteří přešli cestu ze strany tržnice, "uvízli" a následně prolézali nebo přelézali zábradlí. Také nic moc.

P.P.S. Policie nemá šanci davy lidí, kteří chodí přes cestu a po cestě pochytat. Prostě to fyzicky nejde (ještě budou vyrábět větší chaos). Pane Nesrovnal, dejte, prosím, chodcům navigaci na bezpečný průchod!

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 446x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu