reklama

Kiska neodchází = Peklo pro F*ca

Slova ze závěru Kiskova dnešního projevu o tom, že cítí stále zodpovědnost, jeho boj nekončí a další informace poskytne na konci roku, musí být pro F*ca peklo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (78)

V první řadě, Kiska může učinit cokoli. Založit vlastní politickou stranu, spojit stávající, kandidovat osobně nebo pouze někoho podporovat - vše toto je možné. Když dnes uvedl, že něco učiní, věřím mu, že tak bude. Předpokládám, že na stole leží víc variant.

Pro F*ca bude toto v nejbližších měsících peklo. Pokud bude útočit na Kisku, bude tak činit bez toho, aby věděl, která varianta je primární. S rizikem, že svým konáním může vyprovokovat variantu, kterou ani nechtěl a situaci zhoršit. Navíc Kiska nebude kandidovat na prezidenta, do prezidentského volebního boje se nezapojí, takže útočit na něj vlastně postrádá smysl nebo dokonce odvádí pozornost od jiného kandidáta, kterého by si F*co nepřál. Co Kiska udělá, se dozví F*co za půl roku a s touto nejistotou bude muset žít. A do toho jdou komunální volby.

Nedovedu si představit krok, kterým by Kiska učinil větší bordel ve F*cově hlavě, než tento.

Po Kiskově dnešním projevu mám lepší pocit, než jsem čekal.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu