reklama

Jste příčetný volič?

Žijete v bludech nebo jste schopen se dívat na svět střízlivě? Dokážete budoucnost svoji a ostatních nasměrovat alespoň trochu použitelným směrem?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Odpovězte ano/ne na následující otazky:

1) Myslíte, že lidstvo spěje do pr***e?
2) Považujete současný svět za zkažený?
3) Je podle vás jedno, kdo vládne, protože všichni politici jsou stejní?
4) Podal/a byste ruku Židovi?
5) Jste ochotný/á najíst se za jedním stolem s cikánem?
6) Během předchozích tří voleb (parlamentní, prezidentské, samosprávy) na kterých jste se zúčastnil/a - vyhledal/a jste si alespoň jednou program vašeho favorita a přečetl/a si ho?
7) Věci, která se vám v životě nepodařily - vyčítáte je primárně sobě?
8) Věříte, že za největší problémy naší země mohou nejvíc zahraniční nepřátelé?
9) Přál/a byste si, aby se vrátil komunizmus, pokud by to bylo reálně možné?
10) Je pravda, že je nezaměstnanost na Slovensku klesá a aktuálně je nižší, než 6%?
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokud jsou vaše opovědi 1) ne, 2) ne, 3) ne, 4) ano, 5) ano, 6) ano, 7) ano, 8) ne, 9) ne, 10) ano - pak jste příčetný volič. Pokud jsou vaše odpovědi opačné, pak příčetný volič nejste a v budoucnu byste raději neměl/a volit, protože naši budoucnost nasměrujete na místo, ve které věříte v bodě 1.

Stručně.
Lidstvo je, bylo a bude vždy stejné. Proto nesměřuje na výrazně horší místo, než je dnes.
Podle stejné logiky není dnešní svět zkaženější, než byl našich prarodičů.
Kupodivu někteří politici jsou lepší, než ostatní. Že to určitá část veřejnosti nedovede rozlišit, je jiná.
Upřímně, já bych Žida nepoznal, ani kdybych proti němu stál. Vy ano?
Najím se s kýmkoli, pokud mi nechce zle.
Já si program svých favoritů prošel (alespoň zkrácené verze - pokud byl ke každému bodu mnohostranový dokument, to bylo i na mě moc). Vy byste mohli také.
Co nemohu ovlivnit, je pouze, kam a kým se narodím. Ostatní změnit mohu.
Toto byla standardní komunikace Hitlera, Stalina, Bin Ládina. Slovensko momentálně není okupováno, ani s námi nikdo neválčí - věci, které se s námi dějí, můžeme z převážné většiny sami ovládat.
Komunizmus nebudu komentovat.
5,88% :).
 

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 448x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu