reklama

Alena Zsuzsová, aneb: Vkus, který mají někteří politici na ženy, nechápu

Kdo krátce zagooglí, najde obrázek, se kterým se Alena Zsuzsová prezentovala na sociálních sítích. Evidentně byla u některých politiků úspěšná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (81)

Měl jsem kolegu, který se občas značně nekorektně vyjadřoval: "Té bych se nedotkl ani koštětem na dlouhý násadě." Neřekl bych přesně toto, ale je fakt, že určitý typ "levně vypadajících" žen je mi až fyzicky nepříjemný. Ano, komunikuju s mnoha lidmi a i ženami online, jenže je to vždy o něčem konkrétním. O akvaristice, filmech, tanci, který dělám nebo jiném konkrétním zájmu. Žádná konverzace není taková, že by mě vadilo její zveřejnění a lidé, se kterými si píši, musí něco umět nebo znát. Kdybych mě na sociální síti oslovila A. Zsuzsová bez smysluplné legendy, co jí zajímá a proč píše, pravděpodobně bych ji odmítl a zablokoval jako spam. Na to, aby uvedla legendu, by pro změnu měla mít znalosti o něčem a velmi rychle by se projevilo, pokud by je neměla. Pokud si nějaký muž s takovouto ženou dlouhodobě dopisuje a vyměňuje si s ní fotografie jiné, než fotografie akvárií, pak jeho vkus bude docela nízký.

Dodatek:
Osobně věřím Danielu Lipšicovi, že jí nereagoval, protože on je zrovna typ muže, který na takovouto ženu hodně pravděpodobně nezabere. Kupodivu věřím i Dankovi. Považuji ho za chytrého/vychytralého inteligentního (edit: viz diskuse) a - co je důležitější - podezřívavého. On by na takovouto ženu neskočil. V čase diskuse o Antonino Vadalovi, kdy politici uváděli, že přijmou na FB každého žadatele a ani nevědí, koho mezi přáteli mají, jsem pokusně požádal několik svých přátel, ať si zkusí přidat několik politiků včetně Andreje Danka. V případě Andreje Danka se chvíli nic nedělo - a pak akceptoval nejhezčí ženu, kterou jsem mu poslal. Přirozeně hezkou. Poslal jsem ještě pár lidí, jenže Andrej Danko najednou přijal všechny. Do hlavy mu nevidím, ale myslím, že to prokoukl nebo se mu to alespoň nezdálo. Je podezřívavý. Evidentně jsem nebyl první, kdo mu někoho poslal.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu