reklama

Jestli je Šefčovič křesťanský kandidát, tak většina Slovenska taky!

V neděli na Markíze byl Šefčovič vyzván, aby vyjmenoval deset božích přikázání. Odpověděl: V prvom rade nezabiješ, nezosmilníš, nezoberieš meno božie nadarmo, nebudeš páchať smrteľné hriechy, budeš si ctíť otca i matku svoju.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

To bylo všechno. Víc nedal a vymlouval se: "Myslím si, že som ich povedal viac ako 5 alebo 6."

Lidé poměrně často v diskusích upozorňovali, že Šefčovič je už natolik ovlivněný Smerom, že neuvedl Nepokradneš, já bych si dovolil upozornit ještě na jeden aspekt. Kdo se veřejně označuje za křesťanského kandidáta na post prezidenta SR, měl by znát základní vyznání: "Věřím v jednoho boha." Je to základ prvního bodu desatera, které definuje v první řadě vztah člověka k bohu a až v druhé řadě vztah člověka k ostatním lidem. Mám mezi přáteli a rodinou dost silně věřících lidí a nikdo z nich by tuto chybu neudělal. Člověk, který vyjmenovává desatero jako Šefčovič, může věřící křesťan být, jeho přístup je však spíš vlažný. Tvrdím, že hodně lidí na Slovensku by desatero vyjmenovalo přesně a z toho zbytku by to většina dala minimálně stejně "dobře" jako Šefčovič, který si na křesťanského kandidáta jen hraje (a útoky na Čaputovou začíná koketovat s porušením osmého přikázání, které zakazuje překrucovat pravdu ve vztahu k jiným).

Šefčovič se vymlouval, že uvedl božích přikázání víc, než 5 nebo 6. Buď neumí počítat nebo mu neslouží paměť nebo úmyslně lhal. Bylo jich jen pět. Navíc správně jen čtyři, protože: "Nebudeš páchať smrteľné hriechy" mezi božími přikázáními není.

Na video je otázka Šefčovičovi položena v čase 1:36.

Desatero Božích prikázaní

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 656x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu