reklama

Šefčovičova smůla

Když porovnáme Šefčoviče při oznamování kandidatury na prezidenta se Šefčovičem vyjadřujícím se po prvním kole, vidíme únavu a deprimovanost.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Je mi ho trochu líto a napsal jsem o tom na Pravde, protože tam je na to cílová skupina, nicméně mám k tomu pokračování, které dávám sem.

Šefčovič má totiž i smůlu, ze kterou může Matovičova iniciativa, aby se přijatelni kandidáti dohodli a nedovolili dostat se do druhého kola dvěma smeráckým nebo antisystémovým lidem. Matovič to asi primárně myslel jako podporu pro Mistríka, jenže to nakonec vypálilo jinak a stoupající preference Čaputové nakonec Mistríka přesvědčily odstoupit, což byl nečekaný, zlomový a zásadní moment. Čaputová obdržela dva týdny před prvním kolem nečekanou dávku raketového paliva, její preference vystartovaly kolmo vzhůru a následné potvrzení těchto preferencí okamžitě po prvním kole, z ní udělalo hvězdu první velikosti.

Představte si, že by Mistrík neodstoupil. Až do vyhlášení výsledků prvního kola by se diskutovalo, kdo bude v kole druhém. Šefčovič by měl svých 18,66% a 40,57% by se dělilo mezi Mistríka s Čaputovou. S dávkou štěstí by to bylo 20:20, ale spíš by se Šefčovičem byl v druhém kole jen jeden. Pokud Mistrík, bylo by to pro Šefčoviča lepší, ale i kdyby to byla Čaputová, byla by situace Šefčoviča lepší, než dnes, protože by neměla za sebou dva týdny s raketovým pohonem před prvním kolem a pozici hvězdy s 40,57% před kolem druhým. A všechno jen proto, protože Mistrík překvapil konkurenci, Smer a asi i Matoviče a vzdal se ve prospěch ženy. Šefčovič má prostě smůlu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mimo tématu.
Zjišťoval jsem, v čem se angažovala Čaputová mimo kauzy pezinskej skládky, ve které zápasila s lidmi blízkými Smeru. Našel jsem:
1) Iniciovala petici za zrušeníMečiarových amnestií.
2) Komunikovala na téma Harabínova senátu.
3) Analyzovala kauzu piešťanského CT.
4) Diskutovala k novele o zodpovědnostiza škodu při výkoně veřejné moci.
5) V neposlední řadě v roce 2010podepsalapetici proti úvahám sloučit ministerstvo životného prostredia s jiným rezortem.
Tolik k tomu, jaký je člověk a v čem se vyzná.
 

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  754
  •  | 
  • Páči sa:  1 655x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu