reklama

Dva pitomci před chvílí (23:32) na Šancovej ulici v BA

Když jsme před chvílí projížděli dolů Šancovou ulící v Bratislavě, přibrzdila nás hned pod Hlavnou stanicou dvě auta jedoucí pomalu vedle sebe a blokující dopravu. Jestli se řidiči bavili, nevím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Řidič v pruhu vedle nás na ně razantněji najel a troubil, oni mu udělali mezeru, načež se opět zařadili vedle sebe. Měl jsem v ruce tablet a když se vedle sebe opět zařadili (i autobus jel rychleji, než oni), natočil jsem je:

Jak to skončilo vidíte.
Je pravda, že to nebyla vyloženě nebezpečná situace. Nicméně to bylo úmyslné zpomalování provozu. Před kým machrovali nevím, nicméně myslím, že to byla blbost. Zveřejnění si zaslouží.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu