reklama

Sexuální obtěžování: Svině jsou (byly) i v diskusích Sme

Zítra to bude deset let, co jsem zveřejnil blog Žena v trolejbuse. Popisoval jsem, jak muž obtěžoval ženu v bratislavské mhd a já zasáhl. V diskusi pod blogem se tehdy objevilo několik zajímavých příspěvků, které nikdo neřešil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Neobrací se vám z toho dnes trochu žaludek? Takto uvažovali a takto psali dva lidé v diskusi pod článkem na téma obtěžování žen. Nikdo jiný, než já, se s nimi v diskusi výrazněji nehádal. Byli zde s námi, na Sme. Tommy44 (2293 příspěvků) se naposledy přihlásil do systému v roce 2013, Ramazo (7180 příspěvků) na začátku roku 2019. Ale někde stále žijí. Upřímně, byl bych raději, kdyby tu byli s námi stále a měli se tomu dnes postavit. Nicméně - na druhou stranu - tehdy toto odeznělo ve veřejné diskusi a nikdo se tím nezabýval. Hm?

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 448x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu