reklama

Soudruh Kotleba doporučoval dovolenou v Bulharsku

Tak se nám soudruh Kotleba rozepsal. Že vraj, či náhoda? Že vraj, proč vláda doporučuje na dovolenou západní krajiny a ne přátelské, soudružské, slovanské země jako Srbsko nebo Bulharsko?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Jak to dopadlo, víme. Jiný soudruh Kotlebovec vyrazil do Bulharska a vrátil se s rodinou, s Covid-19 a s hrdým označením "První Pozitivní Poslanec SR". Doufejme, že neposlouchá svého soudruha Mariana doslovně a pokouší se nikoho dalšího nenakazit.

P.S. Soudruh Kotleba v doporučení podporovat bratrské slovanské země zmínil i Srbsko. Nedávno proběhla slovenskými médii zpráva, z jakých zemí se na Slovensko nejčastěji dostal v aktuální vlně Covid-19. První byla Ukrajina, druhé Srbsko, třetí Česká republika. Vzhledem k tomu, že Slovensko se Srbskem nehraničí, zajímavé.

P.P.S. Při pohledu na sádlem prorůstající těla některých jeho spolustraníků se však nemohu ubránit myšlence, že když je jejich víra tak pevná, mohli by si neškodnost Covid-19 otestovat na sobě. Díky počínající obezitě už sice spadají do lehce rizikové skupiny, ale pokud mají víru, určitě jim pomůže (pro ostatní, normálně uvažující, jsem před dvěma měsíci napsalzkušenost příteleve věku 53 let, který byl 13 dní na plicní ventilaci).

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 448x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu