reklama

Igor: Ruplo ti v bedně nebo co?

To, co momentálně předvádíš, je nepochopitelné. Dovedu pochopit, kdybys odjel do Ruska, protože chceš zabránit, abychom o Sputnik přišli. Kdyby jsi se prostě vrátil a oznámil, že ruská strana změnila názor, neřeknu ani ň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Přestože je zvláštní, že člen "nové" slovenské vlády jede na první cestu do Maďarska a Ruska, dalo by se to pochopit. Jednak se dá říci, žes tvá cesta nebyla oficiální návštěva, ale pracovní, jednak řešíš konkrétní problém. Šlo by to pochopit. Jenže ten cirkus, který si kolem toho nadělal - bez komentáře. Kontraproduktivní a zbytečný.

Kdybys prostě vykonal práci a stručně oznámil výsledek, nebyl bys za hrdinu, ale ani za idiota. Bylo by to takové "OK". Sputnik se nám může hodit. Neřeším, co tvá vláda v minulosti mohla objednat a neobjednala - to už je minulost. Řešíme aktuální stav. Tys ale neovládl své emoce a rozlil je po sociálních sítích a mikrofonech dnešní tiskovky. Oni za to mohou, oni jsou zlí, všichni, atd.

Můžeš dokázat, že když jsi ty nebo ministr zdravotnictví žádal o testování Sputnika, bylo specifikováno, že to má být v oficiální síti laboratoří EÚ? POKUD NE, TAK MLČ. A to ti ještě říkám slušně.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu