reklama

Chceme vidět krev? Aneb: Proč souhlasím s tím, jak jedná Heger

Myslím, že to Heger dělá dobře. A ostatní koaliční politici s ním. Negovali všechno, co Matovič řekl bez toho, aby vyslovili, že je Matovič blbec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Je zbytečné chtít Matoviče zadupat do země. Pokud koaliční politici budou negovat s čím nesouhlasí, Matovič zůstane sám. V zásadě si pak bude moci říkat, co chce, ale nebude mít reálnou sílu. Ano, bude nám dělat občas ostudu. Nicméně nebude mít reálnou moc. Heger se aktuálně postavil za vědce a zdravotníky a prohlásil, že to Matovič myslel jinak. To považuji v dané situaci za dobrý postup. Nemá smysl chtít vidět krev. Nemá smysl Matoviče na vládě ponižovat. Máme větší problémy.

Dnešní vláda vypadá být lépe, než předešlá. Minimálně máme ministra zdravotnictví, který vypadá být lepší, než předešlý, lehce oslabeného předsedu parlamentu (s Hegerem asi nebude takový přítel jako s Matovičem) a premiéra, který nerozděluje. Nedá se skočit od F*ca k Merkelové. Podívejte se na posloupnost: F*co ... Pellegrini ... Matovič ... Heger. Nevím, jak vy, já vidím postupný progres. Od mlýnského kola se skokem k atomové energii nedostanete.

Je vidění, při kterém někteří lidé prohlašují, že Matovič musí okamžitě skončit i jako ministr financí, reálné? Podle mě ne. Už takto dopadla koaliční krize lépe, než se očekávalo. Matoviče se okamžitě nezbavíme, i když by to bylo hezké. Hegerův postup je správný. Nechtějme ho zadupat do země. Když něco udělá, povězme si, co je správné, uveďme události na pravou míru a nechme ho, ať se vzteká stranou. Pokud by tekla krev, nebyla by jen jeho.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  750
  •  | 
  • Páči sa:  1 373x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu