reklama

Jak identifikovat finanční pyramidu? (video)

1. Co slibuje, je příliš dobré. 2. Žádá od vás velký vklad nebo nákup předraženého či bezcenného produktu. Ten, kdo vás přivedl, dostane z této sumy provizi. 3. Nedostanete odpověď na otázky: Kolik lidí je v systému? Ve kterém ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... kole hry se připojuji? Kolik peněz teče dovnitř a kolik ven? 4. Udržuje peníze v systému. Vklady podporuje, za výběr jsou sankce. 5. Pomlouvá standardní řešení. Využívá hněv lidí vůči bankám, pojišťovnám nebo systému. Využívá i chamtivost a strach. 6. Podívejte se na systém provizí - kolik peněz se vyplácí? Často dělí finance na třetiny - majiteli, sprostředkovatelům, na marketing. 7. Příliš nemluví o produktě. Zaměřuje se na vás. Hovoří o vašich snech a příležitostech. Jedinečná šance! 8. Produktu, který se prodává, nikdo nerozumí. 9. Potlačuje kritické myšlení. Zkuste klást veřejně kritické otázky. Vezmou vás stranou a budou hrozit právníky.

Tuto neděli večer jsem moderoval webinář o pyramidách:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obsah:
1:21 Definícia pyramídových hier.
2:50 Ako môže obyčajný človek identifikovať pyramídovú hru?
15:20 Matematický princíp za pyramídou - do kedy pyramída rastie?
21:47 Príklady pyramíd súčasnosti, do ktorých sa zapojili ľudia zo Slovenska.
36:55 Existujú aj legálne pyramídy? Aké sú ich riziká?
42:51 Akú majú pyramídy budúcnosť?
48:46 Rozdiely medzi pyramídami, Ponziho schémou a finančnou bublinou.

Hosté Ján Šebo, Radoslav Valko, Róbert Ďurec.
Webinář se realizoval ve FB skupině Fórum Zlatá minca.

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu