reklama

Na talíři: Miniaturní krása pažitkových květů

Používáte v kuchyni květ pažitky? Že ne? Vypadá super, dá se s ním ozdobit ledacos, zlepší chuť a pokud vám roste jako nám roky na balkóně, tak je i zadarmo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu



Postup. Počkáme, až nám vykvete pažitka:

Obrázok blogu


Potřebujeme dva květy i se stonky:

Obrázok blogu

Stonky by asi většina lidí vyhodila (jsou doopravdy tuhé), ale já je používám roky. Stačí je velmi nadrobno nakrájet a posypat jimi například vajíčka. Nikdo si nestěžuje a nic nezbyde:

Obrázok blogu

Nasypeme je například na vajíčka. Následně rozebereme soukvětí po jednotlivých kvítcích a také nasypeme na vajíčka. Je pozoruhodné, jak jsou jednotlivé kvítky dekorativní. Jemě posolíme:

Obrázok blogu

Nakonec polijeme panenským olivovým olejem (úvodní obrázek je i s olejem).

Dělám to asi tři roky, dokud pažitka kvete. Je to elegantní a netypické. Naše Danielka (13), která jinak moc nejí, do sebe cpe poloviny vajíček v celku :).

Zkuste to a dobrou chuť!

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  752
  •  | 
  • Páči sa:  1 448x

Zájmy: square dancing (jsem caller), akvaristika, zoologie, archeologie, cestování, fotografování. Doma mám 30 menších akvárií, ženu a tři dcery. Moje firma organizuje na Slovensku soutěž finančních produktů s názvem Zlatá minca. Také jsem vytvořil diskusní FB skupinu, ve které se kdokoli může zeptat na cokoli ohledně slovenských bank, pojišťoven a investování (ikonka níže). Zoznam autorových rubrík:  AkvaristikaAlexandra & DanielkaCestováníFilmy, které mě zaujalyKnihy, které mě zaujalyHudba, která se mi líbíSpolečenské hryFilatelieSQUARE DANCEHistorie, archeologie, evolucePřírodaZoologieZuzkaZlatá mincaSúkromnéNezaradené

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu